Book Review : Buku Hartanah Milan Doshi




Assalamualaikum semua, hari ni saya nak kongsikan sedikit tentang buku pelaburan hartanah yang saya beli secara online daripada kedai buku MPH. Tajuk buku tu " BAGAIMANA ANDA BOLEH MENJADI JUTAWAN HARTANAH TERBILANG" buku tu ditulis oleh Pelabur hartanah terkemuka tanah air, iaitu Milan Doshi.

Setakat pembacaan saya terhadap buku ini, saya boleh berikan 5 bintang terus. Sebab apa? sebab buku ni sangat detail memberitahu langkah-langkah sebelum, semasa dan selepas anda menjadi Jutawan Hartanah. Didalam buku ni, penulis sertakan dengan study case oleh graduan2 yang pernah menyertai seminar beliau dan berjaya mempraktikkan apa yang telah dipelajari.

Antara kandungan buku ni:


mannlegacy

Saya adalah insan biasa yang ingin berkongsi tentang emas dan perak disamping tentang pengurusan kewangan, agar dapat membantu orang lain. Saya merupakan seorang guru dan murid. Pengajian tertinggi adalah Di Universiti Al-Azhar dalam Bidang Syariah Islamiah.

No comments:

Post a Comment

KEMPEN SIMPAN EMAS

KEMPEN SIMPAN EMAS