KATEGORI CELIK EMAS


ASSALAMUALAIKUM W.B.T

KATEGORI CELIK EMAS
 
1.ORANG YANG TIDAK MELABUR DALAM EMAS -Orang yang tidak tahu menahu pun tentang emas dan kenaikan harga emas (paling rugi) 
 
2.ORANG YANG DAH TAHU TENTANG PELABURAN EMAS -Sudah tahu tapi tidak membeli emas (Sangat rugi) 
 
3.ORANG YANG DAH MEMBELI EMAS SECARA BERDIKIT -Kalau tahu harga emas naik sebanyak ini,saya beli banyak-banyak (sangat rugi) 
 
4.ORANG YANG DAH MEMBELI EMAS -Kalau saya tahu dahulu,berpuluh ribu saya tukarkan wang tunai kepada emas (rugi sedikit) 
 
5.ORANG YANG MEMBELI EMAS + EJEN EMAS -Sebab saya tahu ,saya buat macam ini(untung sangat)
 
 
Berminat ingin jadi ejen emas?
Sila WhatsApp "NAK EMAS" ke +60145130255
ATAU
DAFTAR POWER GOLD DI SINI => http://bit.ly/1k1Hwxn


Selamat Maju Jaya

Jumpa Lagi!


Perunding Simpanan Emas Fizikal
Mohamad Salman Mat Saad
Call/SMS/WhatsApp/Telegram +60145130255

http://www.saudagargold.biz

mannlegacy

Saya adalah insan biasa yang ingin berkongsi tentang emas dan perak disamping tentang pengurusan kewangan, agar dapat membantu orang lain. Saya merupakan seorang guru dan murid. Pengajian tertinggi adalah Di Universiti Al-Azhar dalam Bidang Syariah Islamiah.

No comments:

Post a Comment

KEMPEN SIMPAN EMAS

KEMPEN SIMPAN EMAS